آیا اسید اوریک بالا سطح متوسط ​​نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا اسید اوریک بالا سطح متوسط ​​نارسایی کلیه

آیا سطح اسید اوریک بالا معنی نارسایی کلیه؟ سطح طبیعی اسید اوریک مرد 149-416umol / L است و برای زن آن / L 89-357umol است. از آنجا که کلیه اندامهای اصلی برای فیلتر اسید اوریک از خون هستند، آن است که به احتمال زیاد به مشکل کلیه که اسید اوریک بالاتر از سطح عادی است.
اغلب اسید اوریک بالا در مورد بیماری های کلیوی و نارسایی کلیه رخ خواهد داد. وقتی که نرخ ترخیص کالا از گمرک کراتینین کمتر از 5٪ -20٪، بیماران هیپراوریسمی (اسید اوریک بالا) داشته باشد.
اگر درمان نشود، اسید اوریک بالا خواهد آسیب کلیوی را بدتر کند. بالاتر از سطح اسید اوریک است، بروز بیشتری برای ابتلا به نارسایی کلیوی است. بنابراین زود هنگام و کاهش اسید اوریک بالا موثر می تواند به تاخیر می اندازد، حتی جلوگیری از ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی).
چرا بیمار نارسایی کلیه آسان است برای دریافت سطح اسید اوریک بالا؟
کلیه توابع به حذف آب اضافی، الکترولیت ها، مواد معدنی و همچنین مواد زائد سوخت و ساز بدن و سموم را از خون. هنگامی که بافت کلیوی آسیب دیده و عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار، برخی از مواد زائد و سموم نمی تواند حذف شود، به طوری که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب یک سری از اختلال در تست های آزمایشگاهی خود را از قبیل اسید اوریک بالا، serumcreatinine بالا و نیتروژن اوره خون بالا (BUN) .
چگونه برای کاهش سطح اسید اوریک بالا؟
کنترل اسید اوریک بالا به طور موثر می تواند به جلوگیری نفروپاتی هایپراوریسمی و کاهش ضربان کاهش عملکرد کلیه است. بنابراین برای کاهش سطح اسید اوریک بالا به معنای زیادی برای بیمار نارسایی کلیه.
رژیم های غذایی: بیماران اسید اوریک بالا باید offals حیوانات، آبگوشت، نخود، عدس، الکل، تنباکو، چای قوی، قهوه، غذاهای ادویه دار اجتناب؛ باید بیشتر از غذاهای حاوی ویتامین B1 و ویتامین C غنی
مواد مخدر. اگر رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند کمک کند، بیماران می توانند برخی از داروهای تحت مجوز دکتر است و راهنمایی به مهار تولید اسید اوریک و یا ترویج دفع آن از جمله آلوپورینول، و غیره نوشیدن آب بیشتر که از این داروها و به طور منظم چک از عملکرد کلیه به دلیل برخی داروها خسارات بالقوه کلیوی.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: